Diskuse

Jak si zapřičinit dvoutýdenní bolest hlavy? Zažádat o cestovní pas!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Chytry.Levicak

5. 5. 2012 18:51
to jsou jen drobnosti

do exotických zemí jezdí jen hrstka čechů. navíc zážitek z takové dovolené jistě překoná nějakou zbytečnou byrokracii s pasem někde na úřadě. když by mi tu dovču někdo zaplatil,tak rád bych se stal obětí této věci....:-)

0 0
možnosti

viglib

24. 4. 2012 17:53
Zarizovani pasu je trivialita a je to vcelku rychle

Az nekdy budete zarozovat trvaly pobyt v cizi zemi nebo naopak pobyt pro cizince tady, tak vam to bude jasne.

0 0
možnosti

blondieee

24. 4. 2012 20:59
Re: Zarizovani pasu je trivialita a je to vcelku rychle

věřím, že to musí být katastrofa...

0 0
možnosti

mikebastak

24. 4. 2012 17:47
Lidem s malými dětmi.

Pokud máte malé děti, tak doporučuji pořídit fotky u profi fotografa. Sice za to zaplatíte asi 150 Kč ale rozhodně ušetříte nervy a čas sobě i ostatním. U malých dětí je prostě problém, že vyfocení trvá moc dlouho a tím se tvoří takové fronty.

0 0
možnosti

blondieee

24. 4. 2012 21:00
Re: Lidem s malými dětmi.

já děti nemám, ale kolem jich pobíhalo více než na dětském hřišti.. mám takový pocit, že jsem zaslechla cosi o nemožnosti mít své vlastní fotky, kvůli tomu biometrickému pasu, dospělí též nemohou, jsou foceni až na místě

0 0
možnosti

misticjoe

24. 4. 2012 16:30
kde to bylo?

Cca pred mesicem jsem prisel na MU Praha 8, v pul druhe odpoledne a nikde ani noha. Za par minut jsem byl zase venku... Cili by me zajimalo, kde autorka prozila tak prisernou zkusenost.

0 0
možnosti

rising_tiki

24. 4. 2012 17:23
Re: kde to bylo?

Přesně to by mě taky zajímalo. Byli jsme žádat o pas na P10 - a naprostá pohoda při žádání a při vyzvednutí, kdyby vše šlo tak snadno ;-)

0 0
možnosti

bebostar

24. 4. 2012 15:59
MÚ Kbely

Vystavila mi paní, která měla volnou chvíli s OP i PAS, zabralo to asi 10 minut, když jsem si šel pro PAS, 2 minuty čekání a poté pro OP be čekání :)

0 0
možnosti

artN

24. 4. 2012 14:17
no problem

Pardubice - objednávka přes internet, čekání 10 minut. Ono to chce taky žádat o pas ne na poslední chvíli, platí 10 let, tak proboha si ušetřím nervy a po 9 letech začnu přemýšlet o obnově. Stejný s řidičákem.

0 0
možnosti

blondieee

24. 4. 2012 14:24
Re: no problem

ano, máte pravdu, jenže když tam stojíte dva měsíce před expirací pasu (což není na poslední chvíli) a čekáte 2x 4 hodiny a nedostanete se na řadu, pak Vás to přestane bavit... navíc neplánujete třeba letět nikam mimo EU, řidičáky jsou v pohodě....

0 0
možnosti

J i ř í

24. 4. 2012 14:07
Na jednu stranu

máte pravdu, je to od státu buzerace. Na druhou stranu jsem četl, jak lidi musí vyřizovat pasy dětem, protože s nimi jedou do Chorvatska. Jenže tam stačí pro dítě občanka, stejně jako do mnoha dalších zemí. A zatímco pas pro dítě platí 1 rok (tedy další buzerace), dětská občanka platí 5 let.

0 0
možnosti

blondieee

24. 4. 2012 14:22
Re: Na jednu stranu

ano, kvůli tomu, že chce jet rodinka k moři, musí vystát dlouhé fronty včetně dětí na úřadech, představte si fronty čekajících maminek, akždá dvě malé děti, půl 8 večer, stojí tam cca od 2 od odpoledne, děti už měly být dávno najezené, vykoupané... atd... OP nebo PAS, stejná fronta, ale logicky v rámci EU lepší OP, pokud platí 5 let

0 0
možnosti

petrolhead

24. 4. 2012 13:08
já naprosto bez problémů

Chtěl jsem se objednat na internetu na specifický čas, nakonec jsem tam šel naslepo, čekání asi 15 minut, odevzdání pasu a formuláře, pět minut otiskování a focení a hotovo. Řekli ať přijdu za 3 týdny, zkusil jsem to za dva, zase 15 minut čekání a pas byl připraven.

.

Z mé strany padly dva dotazy na ochranu osobních dat, paní věděla odpověďi:

1. Otisky se uloží pouze do pasu a potom se smažou, nejsou v žádné evidenci

2. V pasu jsou otisky i fotka zašifrované, klíč mají pouze terminály celníků v ČR a partnerských zemích. Informace lze číst bezdrátově ale pro rozklíčování je nutné zadat datum narození a číslo pasu vepsané fyzicky uvnitř (nelze načíst pouze přiložením skeneru ke kapse).

0 0
možnosti

blondieee

24. 4. 2012 13:21
Re: já naprosto bez problémů

co na to říct, měl jste štěstí :-) 15 minut čekání se 60 lidem, se kterými jsem sdílela frontu, musí zdát jako neuvěřitelný příběh... někteří čekají od 9 od rána a přijdou na řadu v 18. hod odpoledne

0 0
možnosti

kolos.veliky

24. 4. 2012 13:07
O pas si nežádejte

Až přivede Sobotka komunisty do vlády, tak Vám ho stejně seberou. ;-D

4 0
možnosti

blondieee

24. 4. 2012 13:21
Re: O pas si nežádejte

a bude pokoj! sedět nazadku doma a klid ;-D

0 0
možnosti

ladyevil_cz

24. 4. 2012 10:08
na bolehlav stačí...

... přehnat bumbání večer ;-)R^

0 0
možnosti

blondieee

24. 4. 2012 10:10
Re: na bolehlav stačí...

díky za tip, příště to vyzkouším ;-D

0 0
možnosti