Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
A

A/D

24. 4. 2012 9:41
já nevim

ale když chci něco na úřadě, tak tam nečekám, ale přes internet si zabookuju čas. vytisknu si papír a va daný čas přijdu a jdu hned na řadu.

http://www.c-budejovice.cz/cz/magistrat/elektronicka-obsluha-obcana/stranky/cestovni-doklady-objednavky.aspx

0 0
možnosti
PN

blondieee

24. 4. 2012 9:56
Re: já nevim

ano, to bookování lze využít, ale pokud má ten systém rezervací 14ti denní výpadky a lze se objednat na datum až za měsíc, spíše dva měsíce, tak není úplně vhodný...

0 0
možnosti
PA

Mathias

24. 4. 2012 9:38
Jo, jo

v Opavě to samé;-( V létě jedeme k moři, tak už v lednu jsem zašel se starším synem na pasové a to byla pohoda, pár lidí. Mladší syn má pár měsíců, takže jsem pas řešili až teď. KATASTROFA. Třikrát jsem šel kolem úřadu a třikrát jsem to vzdal. Dlouho před otevírací dobou davy lidí. Nakonec jsme se s manželkou dohodli, že zažádat o pas půjde s malým ona a já ho potom půjdu vyzvednout, protože stát tam tu frontu dvakrát bych psychicky nedal........

0 0
možnosti
PN

blondieee

24. 4. 2012 10:00
Re: Jo, jo

to Vám naprosto rozumím... vystát to jednou už stojí značné úsilí, natož dvakrát, a s pokusy dokonce třikrát, čtyřikrát...

přeji pevné nervy !

0 0
možnosti
PH

petrph

24. 4. 2012 9:37
je to smutné

Ale úplně přesné fronty stály v totalitním komunistickém Československu před pobočkami cestovní kanceláře Čedok, v den (spíše noc) zahájení prodeje zahraničních zájezdů. Což byla jedna z mála cest jak se ze zadrátované totality dostat do svobodného světa. Je fakt, že mnozí tíhu svého úspěchu při získání tohoto bonusu asi neunesli, takže hned po vystoupení ze zájezdového autobusu v Hamburku či Paříži, udělali československému státu nadosmrti pápá...

Smutné je to v tom smyslu, že takto smýšlejí i dnes mnozí, pro které by měla být svoboda pohybu (ale i návratu) základním atributem, a jakékoliv formality pro zajištění  přechodu hranic (jelikož jsme v EU,ktéré má snad silný vliv po světě) skutečně jen krátkou formalitou...

0 0
možnosti
PN

blondieee

24. 4. 2012 9:58
Re: je to smutné

ano, máte naprostou pravdu, děkuji za příspěvek a vzpomínku.... souhlasím s tím, že formality ohledně vycestování v době svobodného pohybu osob, by měly být mnohem snáze vyřiditelné

0 0
možnosti
  • Počet článků 37
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2539x
Píši o všem, co mě zaujme, inspiruje, rozesměje i rozlítí.