Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

Edmund Černá Zmije

15. 9. 2011 11:53
Místní specifikum

je opravdu v abnormální schopnosti zneužívat cokoli. To je unikum.

-

Z tohoto pohledu jsou naši "nepřizpůsobiví" vlastně těmi, kteří se přizpůsobili dokonaleji než místní. Často jsou ochotni vynaložit na drobnou krádež úsilí, které kdyby bylo věnováno smysluplné práci, bylo by určitě lépe honorováno než jaký zisk přinese nelegální činnost. S nasazením vlastního života krást dráty pod proudem nebo nosníky v hale? To je tvrdá rachota. ;-)

1 0
možnosti
IB

isabell

15. 9. 2011 11:56
Re: Místní specifikum

Ten můj první příspěvek samozřejmě nepatří vám, jen jsem ho odeslala až po smáznutí předřečníka ;-)

0 0
možnosti
PN

blondieee

15. 9. 2011 12:02
Re: Místní specifikum

Přesně jak píšete. Nějak je nad moje lidské chápání, proč se tolik snaží dělat a vymýšlet nesmyslné, nebezpečné a nelegální aktivity, když by mohli - stejně jako ostatní část přizpůsobivějších - normálně pracovat na svém rozvoji, vzdělání, práci, úspěchu... ??? Já to prostě nechápu. Ale jak je uvedeno ve článku "Nepřizpůsobiví"  "Pokud člověk nechce, nedonutíš ho, a donutíš-li ho, tak nebude chtít..."

viz zde http://slukova.blog.idnes.cz/c/210337/Neprizpusobivi.html

0 0
možnosti
  • Počet článků 37
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2539x
Píši o všem, co mě zaujme, inspiruje, rozesměje i rozlítí.