Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

avari7

Vcelku zbytečný článek

Miliardy odtýkají úplně jinudy, slečno/paní.;-)

0/0
14.10.2011 11:22

Chytry.Levicak

autorka mě po klasicky po česku udala idnes.cz....

za jakýsi nevhodný příspěvěk. slečno, svoboda projevu není jen na papíře. Jen jsem psal, že je ještě svou mladostí nevyzrálá,že píše takový nadpis. dále jsem dodal,že ne všichni lidé, kteří jsou na podpoře jsou flákači. Navíc, když člověk chce podporu, musí odpracovat za poslední 3 roky aspon jeden rok. Takže zadara není. Asi slečnu ještě živí rodiče a je studentka, nebot by v tomto příapdě psala jinak. Nu..pro dost blogerů je nepříjemné,když jej diskutující převědčí o realitě a bloger to pak nechce přiznat a tyto  nepohodlné příspěvky hlásí adminům.

0/0
16.9.2011 18:04

blondieee

Re: autorka mě po klasicky po česku udala idnes.cz....

Vůbec jsem nepochopila, co to píšete za nesmysly, nemá to ani hlavu ani patu. Chcete se vyjádřit k mému článku nebo tady nad něčím pláčete? To by pak asi mělo mít jinou úroveň než tento výplod. Navíc vážně nevím nad čím tu pláčete a z čeho mne obviňujete, asi jste vstal dnes levou nohou. A k tématu - neříkám, že frikční nezaměstnanost tvoří flákači - frikční je naprosto v pořádku, ale když je někdo bez práce několik let a žije ze všech možných dávek, tak neznám jiný výraz. A to nemluvím o dávkách v nezaměstnanosti. A potěšil jste mne velmi, že na Vás působím mladě - jako studentka, ale bohužel, není tomu tak, přes 7 let se živím - hlavou, ne rukama. ;-)

0/0
16.9.2011 20:15

Chytry.Levicak

Re: autorka mě po klasicky po česku udala idnes.cz....

Já byl bez práce několik let kvůli horšímu zdravotnímu stavu, takže jsem se chtěl obhajovat. Ne každý ,kdo je tak dlouho bez práce je automaticky flákač. Když je to možné se obhajovat  třeba u soudu, tak proč ne zde? Živit se hlavou je široký pojem. U každé profese je třeba používat hlavu včetně manuálních.  Nebo myslíte, že takový truhlář jenom řeže dřevo,aniž by si narýsoval nějaký plánek? :-)  co je na levé noze špatného? Nepřipadá mi méněcenější než pravá. Takže život bez ní by byl přece jen ložitější.....

0/0
16.9.2011 20:28

blondieee

Re: autorka mě po klasicky po česku udala idnes.cz....

určitě souhlasím, že kdo je na nemocenské, tak není flákač... to jsem ani neřekla, tak to neberte jako dogma... souhlasím v tom s vámi, takže není zapotřebí se obhajovat... a asi nemá moc smysl diskutovat, zda se někdo živí i hlavou i rukama, nebo jen rukama... jsou profese, kde se člověk živí jen hlavou, občasné bouchání do klávesnice nepočítám jako živení se rukama, tím bych to uzavřela.

0/0
16.9.2011 20:52

Chytry.Levicak

Re: autorka mě po klasicky po česku udala idnes.cz....

pozor, na nemocenské je pouze ten,kdo je v pracovním poměru. já byl na úřadě prace, takže jsem na nemocenské nemohl být.

0/0
17.9.2011 21:53

kaktusak

Flákači a kriminálníci tuto zemi před 22 lety ovládli

na základě lživých slibů. Proto je my pracující teď musíme živit.

0/0
15.9.2011 22:23

Rilian

Máte na mysli postkomunisty?

Protože to byli oni, kdo ovládli naši ekonimiku. Jen komunističtí kariíéristé, kteří rychle převlékli kabáty, totiž měli na to, aby mohli privatizovat podniky, které předtím jiní komunisté ukradli ("znárodnili"). Zase lžete, kaktusáku.

+1/0
15.9.2011 22:54

kaktusak

Re: Máte na mysli postkomunisty?

Kdo převlékl kabát, tak skutečný komunista nikdy nebyl.

Jediní komunisté vždycky hlasovali proti privatizačním zákonům. Ale když se pak možnost nabízela...

Ukradeny ("zprivatizovány") byly většinou podniky, které znárodnil už prezident Beneš v roce 1945, nebo které byly vybudovány za socialismu.

0/0
16.9.2011 0:22

oslik

Re: Flákači a kriminálníci tuto zemi před 22 lety ovládli

Omyl, neumíte počítat. Flákači a kriminálníci ji ovládli již před 63 lety.

+1/0
15.9.2011 23:27

kaktusak

Re: Flákači a kriminálníci tuto zemi před 22 lety ovládli

Pokusili se, pokusili. Podáním demise. Ale vyšlo jim to až o 41 let později.

0/0
16.9.2011 0:23

Daniel P.

Re: Flákači a kriminálníci tuto zemi před 22 lety ovládli

Přesně řečeno ji ovládli už v roce 48, a před 22 lety prostě jen přešli do jiných stran. Četl jste Farmu zvířat? Doporučuju, zejména poslední kapitolu. To je encyklopedie komunismu v kostce, pro vás odporná štvavá propagana vrahů z Wallstreetu.

0/0
16.9.2011 9:27

akaja

Bílí límečci

Podstatně víc stojí společnost "bílí límečci", úředníci na všech stupních a mnozí politici, kteří se do kriminálu nikdy nedostanou, přestože kvůli nim jsou rozkradeny miliardy! Proč máme pořád živit spoustu zbytečných úředníků a politiků, kteří myslí jen na svou, případně partajní, kapsu!

0/0
15.9.2011 21:09

Daniel P.

Re: Bílí límečci

Protože pořád dokola volíte ODS, ČSSD, KSČM, a KDU-ČSL-TOP09, co je na tom složitýho k pochopení? A když se konečně zmůžete na pokus o nějakou alternativu, vyjde vám z toho politická firma s líbivými billboardy a mediálními loutkami a ničím za tím.

0/0
16.9.2011 9:30

ladal

Poslední věta

Poslední věta musí platit i pro všechny politiky. Poté bude lépe všem.

0/0
15.9.2011 20:56

emeritni samec

Nenechme se manipulovat.

V článku jsou i pravdivé názory ale nelze počítat s tím že budou vyslyšeny mocnými.Je třeba se zamyslet co je za tím.Aféry následují jedna za druhou a logiku mají jedinou.Nikdo se neptá kolik miliard odtéká v důsledku korupce,kolik na dividendách nadnárodních společností atd.Lid musí nenávidět nezaměstnané a cikány.Mě se to jeví jako účelová kampaň.Kdyby byla u nás normální slušná společnost kde se nekrade a "elity" pracují pro dobro společnosti bylo by i na to dát něco chudým na přežití.Takto chudáci nenávidí ubožáky a ti"úspěšní"si mohou mnout ruce.

0/0
15.9.2011 19:55

mbem

Moderní sociální stát

Proč máme pořád živit flákače a kriminálníky? Protože žijeme v Moderním sociálním státě (trademark by Pehe). ;-)

0/0
15.9.2011 13:01

Bobrufka

Klobouk dolů,

dle fotky jste velmi mladá, ale z fleku bych vás volila :-)R^

+1/0
15.9.2011 12:03

blondieee

Re: Klobouk dolů,

děkuji Vám! Vážím si toho R^ otázka je, čemu říkáte mladá, ale svůj věk klidně prozradím ;-)

0/0
15.9.2011 12:05

Bobrufka

Re: Klobouk dolů,

tento prezident je můj čtvrtý, takže tak :-)

0/0
15.9.2011 12:07

blondieee

Re: Klobouk dolů,

tak to si vážím Vašeho názoru o to více! Můj je třetí, narodila jsem se za Husáka ;-)

0/0
15.9.2011 12:33

Cynyc_

Re: Klobouk dolů,

Ano, máte pravdu, nabídka toho, co autorka předvádí, tedy povrchního populismu pro méně vzdělané a intelektuálně zdatné, je v ČR skutečně mizerná.

0/0
15.9.2011 13:09

Gaspard

Re: Klobouk dolů,

R^

0/0
15.9.2011 13:22

blondieee

Re: Klobouk dolů,

zajímá mě Váš názor na pana Okamuru, také byste ho označil za povrchního populistu? Ať vím, kam zařadit Vás. Mimochodem, ráda si přečtu Vaše články - určitě bude zajímavé a pro ty více vzdělané, pošlete odkaz, rýt do druhých a pomlouvat tady v Čechách umí totiž kdekdo, ale to je trapně málo. A tím, že čtete můj článek jste tedy také zařadil mezi ty méně vzdělané? ;-)

0/0
16.9.2011 20:21

Edmund Černá Zmije

Místní specifikum

je opravdu v abnormální schopnosti zneužívat cokoli. To je unikum.

-

Z tohoto pohledu jsou naši "nepřizpůsobiví" vlastně těmi, kteří se přizpůsobili dokonaleji než místní. Často jsou ochotni vynaložit na drobnou krádež úsilí, které kdyby bylo věnováno smysluplné práci, bylo by určitě lépe honorováno než jaký zisk přinese nelegální činnost. S nasazením vlastního života krást dráty pod proudem nebo nosníky v hale? To je tvrdá rachota. ;-)

+1/0
15.9.2011 11:53

isabell

Re: Místní specifikum

Ten můj první příspěvek samozřejmě nepatří vám, jen jsem ho odeslala až po smáznutí předřečníka ;-)

0/0
15.9.2011 11:56

blondieee

Re: Místní specifikum

Přesně jak píšete. Nějak je nad moje lidské chápání, proč se tolik snaží dělat a vymýšlet nesmyslné, nebezpečné a nelegální aktivity, když by mohli - stejně jako ostatní část přizpůsobivějších - normálně pracovat na svém rozvoji, vzdělání, práci, úspěchu... ??? Já to prostě nechápu. Ale jak je uvedeno ve článku "Nepřizpůsobiví"  "Pokud člověk nechce, nedonutíš ho, a donutíš-li ho, tak nebude chtít..."

viz zde http://slukova.blog.idnes.cz/c/210337/Neprizpusobivi.html

0/0
15.9.2011 12:02

isabell

Re: Jak ono to vlastně je?

Francie chce udeřit na nezletilé rumunské kapsáře a další opatření:

http://aktualne.centrum.cz/zahranici/evropa/clanek.phtml?id=714115

Tzn. že rozhodně nejsme s cikánskými problémy sami. Jinde se s nimi už dlouho nepářou a také je nikdo neoznačuje jako fašisty :-P

+1/0
15.9.2011 11:51

Gašpo_2

Viete, paradox je v tom

že hoc táto "rómska" otázka vyzerá hrozivo, dá sa označiť za "miniparazitickú".

Ak si do názvu svojho blogu dosadíte "flákačov a kriminálnikov" prisatých na štátnych peňazovodoch vo vyššom levele, tj. korupcia, rozkrádanie a klentelizmus na politickej, či úradníckej úrovni, dostanete sa do úplne inej ligy.

Bohužial cigáni to vnímajú tiež a ich "priamočiare" uvažovanie ich priam provokuje k záverom "ak može gadžo kradnúť milióny, prečo nemože cigáň kradnúť tisíce ?".

Tým nechcem povedať, že sa nad problém príživníkov "nižšieho levelu" máme povzniesť. Len mám poslednou dobou pocit, že ten "nižší level" slúži ako dobrá zástierka pre ten "vyšší level". Nechajú nás kričať na Deža, ktorý nám v záhrade kradne hrušky a zatiaľ nám kradnú celú záhradu. ;-)

0/0
15.9.2011 11:21

blondieee

Re: Viete, paradox je v tom

Ano, o tom jsem psala. Máme špatné příklady. Krade se ve velkém, tak proč by se nekradlo v menším. Proto je potřeba přitvrdit jak v tom "nižším levelu" tak i ve "vyšším levelu". Rozdíl je v tom, že ve vyšší lize sedí i slušní lidé, kteří se snaží, ale v té druhé lize nějak ty slušné, snaživé a pracovité postrádám....

0/0
15.9.2011 11:29

Gašpo_2

Re: Viete, paradox je v tom

No, ak to berieme z pohľadu pomeru poctivý/nepoctivý, bude pravdou, že cigáni sú na tom horšie, než napríklad štátna správa. Lenže sa z tejto otázky stáva tak trochu demagógia, generalizuje sa na každom rohu. A aj v prípade, že medzi cigáňmi by bolo len 1% poctivých, nemáme právo ich hádzať do jednej kategórie. Vždy je dobré si pripomenúť, že existujú aj "biele svine" a hoci ich z hľadiska pomeru máme menej, tak z hľadiska absolútneho počtu a hlavne výkonnosti sú ďaleko horšie.;-D

Týmto nemierim na Váš blog, myslím to obecne. Zdá sa mi totiž, že to "pohoršenie z cigáňov" sa stalo niečím nástrojom. Pokiaľ kritizuje človek, ktorý vedľa problémovej komunity žije, je to v poriadku, pretože dokáže rozlíšiť jednotlivcov. Pokiaľ ale niekto kritizuje od stola, je vlastne rovnaký ako tí, čo cigáňov od stola obhajujú.

0/0
15.9.2011 11:48

blondieee

Re: Viete, paradox je v tom

nebojte se, že bych nemela své vlastní zkušenosti.... :-/ nejhorší je kritizovat něco, o čem vím prd, souhlas

0/0
15.9.2011 12:03

Chytry.Levicak

Re: Viete, paradox je v tom

ano,právě jste zkritizovala to,o čem víte prd

0/0
15.9.2011 17:27

Daniel P.

Re: Viete, paradox je v tom

Zajímavé, proč se všichni, do se nějak řadí k levici, v diskusích presentují takovým tím typicky buranským způsobem v základně školním stylu "ty si blbeeeeej". Uvědomte si, že vy levičáci nedokážete nic efektivně vyprodukovat, pokud to neslouží k násilnému udržení vašich více či méně projevených totalitních režimů, a i to produkujete na dost mizerné úrovni. Kdyby to, co prosazujete, dávalo nějaký smysl, tak by tu teď vzkvétal Tábor Socialismu se šťastným a v blahobytu žijícím Pracujícím Lidem. To, že bolševici převlékli kabáty, vytvořili oligarchii a začali parazitovat mnohem sofistikovaněji je jasným důkazem toho, jak zhovadilá myšlenka socialismus je.

A dokud se jich nezbavíme důsledně, nebude to lepší.

+1/0
16.9.2011 9:39

Chytry.Levicak

Re: Viete, paradox je v tom

k tvému příspěvku s nulovou informační hodnotou bych jen dodal,že hodnoty produkuji na HPP. a musím zaklepat, že po mých hodnotách je poptávka a zakázek mám dost.

0/0
16.9.2011 17:35

alex hart

Re: Viete, paradox je v tom

Ste ma o pár minút predbehol, lebo kým som to stvoril, už máte takmer to isté, či ja.

.

Ale ještě dodám, ona ta sametová svoboda, která je ve skutečnosti zástěrkou bordelu a rozkrádání, nás přivede do hrobu.

0/0
15.9.2011 11:30

Smrť

Re: Viete, paradox je v tom

Rozdíl je ovšem v tom, že zatímco ten zlodějský státní úředník mě jinak neobtěžuje, maximálně uvidím jeho povýšený ksicht v televizi, ten nepřizpůsobivý spoluobčan mě může okrást, zbít ba i zabít, pokud se ocitnu ve špatnou chvíli na špatném místě (tedy tam, kde mají nepřizpůsobiví převahu, po setmění v opuštěné uličce atd.). Je to osobnější. Tím samozřejmě neříkám, že by se měly přivírat oči nad zlodějnou těch nahoře, to ani náhodou. Tam je bohužel ten obrovský problém, že chapadla korupce prorůstají všude a prasátka u koryt se vzájemně chrání - běžný občan nezmůže nic:-(.

+2/0
15.9.2011 11:49

blondieee

Re: Viete, paradox je v tom

souhlas R^

0/0
15.9.2011 11:59

Gašpo_2

Re: Viete, paradox je v tom

Máte pravdu, že ak žijete v blízkosti takého "ghetta" je bezprostredné ohrozenie ďaleko horšie a nepríjemnejšie. O tom nie je pochýb.

Lenže ten "zlodějský státní úředník" ohrozuje ďaleko širšiu populáciu a najhoršie je, že si to vačšina z nej ani neuvedomuje. Každý rohlíkom ktorý si ráno kúpite, každým litrom ktorý natankujete do nádrže, prispievate na niečí neoprávnený luxus. A situácia sa začína hrotiť. Mnoho ľudí už musí začínať počítať koľko rohlíkov, či litrov benzínu si može dovoliť kúpiť aby mal ešte na nájom, aktovku pre dieťa do školy a pod. Začínajú žiť pod tlakom nenápadného otroctva. Evokuje to v nich podráždenosť, agresivitu. Tak sa hodí niekam ju "presmerovať". A cigáň je dobre viditeľný terč.

0/0
15.9.2011 12:17

Smrť

Re: Viete, paradox je v tom

Nejsme v rozporu, jenže ten cigáň nedělá absolutně nic, aby terčem nebyl. Jak píšu: je to prostě osobnější. Mimo jiné úředníci neposedávají nikomu pod okny a nevyřvávají celé dny i noci, nenakálí vám na rohožku, nenadávají vám bezdůvodně do bílých k**** jen proto, že zrovna procházíte okolo. Nemám radost z toho, co se v ČR děje - ať úplně nahoře, nebo úplně dole, ovšem mám pocit, že to dole by mělo řešení, kdyby byla vůle řešit (a vůlí nemyslím ty věčné finanční tunely). Ale kde sebrat kvalitní lidi, co by to zodpovědně a poctivě vedli tam nahoře - s rozumem a bez zlodějny...? Můžeme a měli bysme správně volit, ovšem jak zjistit, kdo je ten pravý a ne pouze další populista, co si chce hlavně vymáchat rypák ve státním korytu a je mu fuk, co s touto zemí bude?

+1/0
15.9.2011 12:30

Gašpo_2

Re: Viete, paradox je v tom

Ak pojdete po princípe, tak prídete na to, že vina je zase na tom štátnom úradníkovi. Cigáň je ako zvieratko. Prisposobil sa podmienkam, ktoré mu niekto vytvoril. Úradník posvatil dotovanie nájmu z peňazí daňového poplatníka, chytráci sa toho chytili a začali vytvárať ghettá ako prostriedok na vysávanie štátnej kasy. Úradník v rámci politickej korektnosti toleruje "opálenú kriminalitu", úradník rozhodol, že sa im bude prispievať na energie atd, atd. Je to ako keď máte problematického psa, nevychováte ho, nevymedzíte mu mantinely a tak ho púšťate nech behá vonku a obťažuje okolie. Aby dal pokoj Vám, tak ho občas nakŕmite tým, čo ukradnete susedom.

Bohužiaľ v rámci tohoto systému voľby nič nezmenia. Samotná existencia politiky stojí na klientelizme a korupcii. Bez sponzorov by partajné mašinérie chcípli. Jediná šanca je, že sa to vďaka finančnému systému všetko položí a príde príležitosť na zmenu. Ak dopadne ako sametová...

0/0
15.9.2011 12:48

Smrť

Re: Viete, paradox je v tom

Souhlasím, akorát mám obavy, že až se to položí, "potřební" stále budou moct být vysmátí, ti, co si nakradli ještě vysmátější a nejhůř na tom pořád budou ti, co dřou od rána do večera za mrzký peníz (neb jsou moc hrdí na to, aby radši vyvalili šunky a natáhli pařát po sociálních dávkách).

0/0
15.9.2011 13:04

alex hart

Re: Viete, paradox je v tom

Vaše obavy jsou zcela na místě. Ale to nic nemění na tom, že to takhle šéfujou ty "bílký" svině, bohužel. Ať už jde o korupci a rozkrádání v miliardách, tak už o lemplovství úředníků a policajtů.

.

Je to jako když si nebudete deset let luxovat a budete se divit, že máte v bytě smrad a všude roztoče v nesnesitelném množství. Určitě byste je nikdy nevyhubil, ale dobrým úklidem a pořádkem by jich bylo minimální a v podstatě snesitelné množství. Zatímco koberec zase napraví pořádný úklid, tak s lidmi to jde všechno mnohem pomaleji a doba totálního zanedbání je nyní 20 let a náprava nebude ani při nejlepší vůli rychlejší. Spíše zatím děláme pravý opak.

0/0
15.9.2011 13:49

Richard Kába

Jak pise v profilu ... snilek...

NIcmene ..." Pokud se neumí někdo postarat o byt, měl by dostat jednopokojovou

nízkonákladovou buňku, která se nerozpadá a není nebezpečná a

odstrašující pro okolí. Ať se nejprve naučí starat a maličký pokoj." ...

Proc? Proc by mel nekdo dostavat byt?

+1/0
15.9.2011 10:59

blondieee

Re: Jak pise v profilu ... snilek...

Za ten jejich původní, výměnou. Pokud nebudou mít nic, budou se jen povalovat po ulicích, bohužel takhle to je. A další bezdomovci nám nepomůžou, pokud chceme zlepšit kriminalitu a ušetřit. Pokud nemají nic vlastního, nic nedostanou, pokud žijí v pronájmu - jako většina, budou mít buňku v pronájmu, tak to bylo myšleno. Ne ZADARMO. Zadarmo ani kuře nehrabe. [>-]

0/0
15.9.2011 11:02

Richard Kába

Re: Jak pise v profilu ... snilek...

Slecno, trosku se do toho zamotavate.

Ja to vidim tak, ze pokud meli zapujceny byt a ten znicili, pak jim zadny dalsi nezapujcim. Pokud maji vlastni bydleni jak pisete o kus dal, tak je jejich a jejich problem, zdali si ho vybydleli nebo ne, do toho uz nikomu nic neni. Takze stale nerozumim, komu byste davala tu bunku zadaco.

+2/0
15.9.2011 11:05

blondieee

Re: Jak pise v profilu ... snilek...

a jak byste to řešil Vy? oni sami si ty své vybydlené domy neopraví, stát by do toho také neměl cpát peníze a ghetta jsou odpuzující a nebezpečnou ostudou naší země... zbourat, nahradit plastovými buňkami - ať to pak splácí, ale na ulici bych je nenechávala, to mi nepřijde rozumné

0/0
15.9.2011 11:13

Richard Kába

Re: Jak pise v profilu ... snilek...

Reseni samozrejme neni trivialni a ja nemam patent na rozum. V kazdem pripade se ale domnivam, ze principem listiny zakladnich prav a svobod je skutecnost, ze vsichni lide maji zcela identicka prava a zcela identicke povinnosti.

 Protoze prave skutecnost, ze nemaji pak vede k frustraci vetsinove populace a zvysuje nesnasenlivost.

Prioritni je rozhodne se zamerit na edukaci - libi se mi myslenka navazat socialni davky na skolni dochazku ... a urcite jsem priznivcem stavu, kdy podpora v nezamestnosti pripade urcita socialni podpora bude znamenat i urcitou povinnost. At uz ve forme verejne prospesnych praci, nebo jinak.

Mam za to, ze se nejen u nas v dlouhodobem horizontu ukazuje, ze pozitivni diskriminace nevede k uspesne asimilaci, nybrz prave naopak.

+1/0
15.9.2011 11:19

blondieee

Re: Jak pise v profilu ... snilek...

Bohužel mám stejný pocit, čím více jim budeme pomáhat a posilovat onu pozitvní diskriminaci, tím hůře ve výsledku pro stát a pro ostatní. Myšlenka sociálních dávak v návaznosti na povinnou školní docházku se zdá být jako jedna z mála dobrá, je potřeba ji ale co nejrychleji zavést. Ano, přesně tak - rovný metr pro všechny - a dávky a podpora ano, ale něco za to - ne JEN TAK ZA NIC, jen protože se jim nechce, nebo si neumí najít práci. My ostatní, co denně makáme, pak se staráme a lítáme, nedostaneme nikdy nic zadarmo a byla by nám i hanba. Jim není hanba. Proto je potřeba mít tvrdy a nekompromisní systém.

0/0
15.9.2011 11:24

Richard Kába

Re: Jak pise v profilu ... snilek...

No vidite, jak si nakonec rozumime :)

0/0
15.9.2011 11:30



AUDIOZÁZNAM

Petice

Zmeškali jste přenos čtení Davida Vlka? Poslechněte si ho tady.



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.