Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

alex hart

15. 9. 2011 12:06
Jeho a její deníček.

Ještě jedna věc... Autorka uvedla příklad, kdy partnerka nabízí, že přijede (poměrně daleko) dát milému pusu na dobrou nos a zase hned odjede.  Je evidentní, že oba mají úplně jinou představu o přínosu takové akce. 

.

K čemu je jí to dobré? A k čemu to má být dobré jejímu partnerovi? A když je řeč o empatii, kdo není schopen se vcítit? Pojďme tedy do hloubky a zkusme si představit pocity obou stran.

Ona: To je výborný, zase ho uvidím, jak se mu líbím, zase si ověřím, že on zase bude chtít něco víc, ale já hned zase odjedu, chci vědět, žo po mě touží. A co kdyby tam měl nějakou jinou?

On: Bože můj, ona přijede, bude mě tu zase rajcovat, stejně z toho zase bude prd, protože zase hned ocdjede, kdybych šel na pivo, bylo by mi líp. Takhle mě zase budou kole bolet až do břicha. Co proboha chce? To chce slyšet že jí miluju? No ale to jsem jí řekl už do telefonu....

0 0
možnosti

alex hart

15. 9. 2011 11:54
Jak vono to vlastně je?

Začněme s tou empatií. K čemu bude partnerovi vaší přítelkyně, když ona za ním přijede, dá mu pusu na dobrou noc a zase hned odjede? To možná není zasae tak těžké pochopit, ne? Za to bych Nobelovku nedával...

.

Jediným řešením jsou společné zájmy.  I když ani při výchově dětí to muži nemají lehké, protože dnešní ženy vědí všechno lépe, jiný pohled prostě nepřipouštějí...  Takže jak je to s tou empatií?   Stojí o ní vlastně někdo? Když většina vztahu je o dohadech o tom, kdo vlastně o čemkoliv rozhoduje, je to dost těžké. Samozřejmě to má řešení. Někdo musí ve své ješitnosti uhnout. Ale to je u moderních mužů i žen dost těžké. Žena nechce uhnout proto, že to přeci moderní emancipovaná žena nebude dělat, muž nechce uhnout proto, že by byl za podpantoflistu. Osobně jsem přesvědčen, že většina dnešních vážných problémů ve vztazích mezi muži a ženami je právě kvůli více či méně skrytému boji o moc.

.

Ti co tohle umějí slušně zvládat, mají obrovskou výhodu. Jde ale také o to za jakou cenu.

0 0
možnosti

abrakus

13. 9. 2011 13:25
Každý ...

... empatický není a tak řešením nemůže být empatie. Jediné řešení je milovat (bezpodmínečně) a žít s vědomím, že milován(a) jste ... pak všechny nepochpoitelnosti se stanou bezvýznamnými ... Hezký den.

0 0
možnosti

blondieee

13. 9. 2011 13:33
Re: Každý ...

děkuji za Váš krásný názor! R^ takové řešení je nádherné, pokud někdo nemá tu schopnost vcítění se... pěkný den

0 0
možnosti

ladyevil_cz

13. 9. 2011 12:45
Dejavu :)

R^

0 0
možnosti

blondieee

13. 9. 2011 13:08
Re: Dejavu :)

že by? :) povídej.... Tvůj virtuální sex mě taky zaujal! Opravdu hodně jsem se nasmála ;-D

0 0
možnosti

PeTaX

13. 9. 2011 12:37
Že to je

zcela zbytečný článek.

0 0
možnosti

blondieee

13. 9. 2011 12:39
Re: Že to je

proč? protože není o politice a o severských bitkách?

0 0
možnosti
  • Počet článků 37
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2539x
Píši o všem, co mě zaujme, inspiruje, rozesměje i rozlítí.