Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

lesni.zena

dnes je prvního června

ne prvního dubna...apríl se tedy nechejte až za rok

0/0
1.6.2011 17:47

brooklin

blbost

Bože můj to je žvást... tady by měla zafungovat cenzura iDnes.

0/0
29.5.2011 23:14

A.C.Dupin

Re: blbost

Nesouhlasím. Výhodou absence cenzury je mj. to, že každý má možnost se veřejně projevit jako naprostý hlupák. Cenzura by slečně Neugebauerové pouze zlepšila první dojem ;-D

0/0
30.5.2011 14:39

David Adler

Zdraví a naše a proto jezme zelený ječmen a Chlorellu

Alešek už podupává na rohu, čeká, až mu napíšete. Bude z vás hezký pár.

0/0
27.5.2011 19:56

Paty85

Skvela groteska

:-)))))) Dekuji autorce za paradni pobaveni. Dlouho jsem se takhle nezasmala. Uz z clanku je jasne, ze slecna te inteligence moc nepobrala, ale ta diskuze...tak to je fakt heroickej vykon :-) Definice rakoviny, vyjadrovani se k PH a genomu...Vzdyt ta neboha divka ani nevi o cem mluvi. Nevim, kdo je ani neni prekyselenej, ale autorka ma naprosto inferiorni inteligenci. Odkazuji ji na literutuju strednich skol, nebot bez bazalu prirodnich ved se asi daleko nedostanem. Nic slozitejsiho bych na jejim miste zatim nezacinala, jeste by doslo k zamene mezi rektem a mozkem a to by tady pak padaly pekny "s..." Ale jedna informace pro autorku na zaver (nevyzaduje prilis mozkove aktivity) - jakmile ma choroba mnoho pravdepodobnych pricin, pak to znamena jedine - pricina neznama!

Diky a pozor - hlavu nemame jen na to aby nam neprselo do krku.

Uz to postnu, slecna jiste ceka u PC a chce nas obohatit necim dalsim :-)

0/0
26.5.2011 22:12

emailnapicu

Re: Skvela groteska

Pán je onkolog nebo z farmaceutického průmyslu? Rv

0/0
27.5.2011 10:53

David Adler

Re: Skvela groteska

;-D R^ ;-D R^

0/0
27.5.2011 11:01

pesimistka7

Uf,

tak nevím, úmysl dobrý - výsledek.....není tak úplně dobrý (můj názor).

Nejsem z těch, kteří sáhnou po pilulce jakmile kýchnou, první, co "nasazuji" při příznacích rýmy nám i našim dětem je "med, šípek, lípa, jitrocel", snažíme se stravovat zdravě, hýbat se..., ale k lékaři občas chodíme. K očkování (povinnému): za špatné ho nepovažuji i po sledování názorových přestřelek opůrců a příznivců, (ačkoliv bych možná některé posunula, některé přesunula do nepovinných, ale poslední slovo bych nechala na odbornících) informace a argumenty k proočkovanosti mne postavili spíše na stranu příznivců.

0/0
26.5.2011 11:34

pesimistka7

Re: Uf,

Každopádně kromě kritiky lékařů (a jistě jsou mezi nimi tací, kteří si ji zaslouží) bych také apelovala na NĚKTERÉ pacienty (občas jsem zaznamenala "já ten prášek někdy zapomenu vzít", nebo o tom, že první cesta některých diabetiků z vyšetření vede do cukrárny), na jejich disciplínu a důkladného zvážení doporučení lékaře. Někteří je prostě podceňují, nedodržují a potom se diví, že léčba nezabírá. "Nepopulární" je zejména doporučení stran snížení váhy.

   Jinak jsem toho názoru, že "východní" a "západní" medicína by neměly stát proti sobě, neodsuzuji ani všechny alternatiní metody, ale jde li to do extrémů nebo zavání-li to fanatismem mám k tomu odpor. (detailněji se mi to rozepisovat nechce)

0/0
26.5.2011 11:41

j.kotlin

Lékaři

vše již bylo řečeno, nechci to víc rozebírat. Jen jsem pomyslel na samotné lékaře...pořád doufám v to, že Hippokratova přísaha pro ně není jen prázdný pojem a hlavně - spousta, ne-li většina lékařů má svojí osobnost, své nadšení, svůj život zasvětili pomoci druhým. To nezmění ani diktáty ze strany vlády, ani nabídky sladkých bonusů v podobě dovolených, nebo jiných milodarů. Lékař je především člověk a naštěstí procento těch, kteří tuto práci dělají pro...pro peníze asi ne, možná pro prestiž, ale hlavně pro které je zdraví pacienta až "na posledním místě", je mizivé. Mám to štěstí, že jednoho lékaře mám v rodině, další nezanedbatelný počet jich znám poměrně dobře. Naštěstí všichni z nich nejdou cestou zbavit se pacienta tak, aby sami měli čárku a klid a vyhověli nárokům ze strany např. státu, ale přesně naopak - čím více jsou svazováni, tím více dělají proto, aby i z toho mála dokázali dát svému pacientovi maximum. Někdy i za cenu profesních problémů.

0/0
26.5.2011 9:48

j.kotlin

Re: Lékaři

Svoji roli si uvědomují a snaží se zůstat prioritně těmi, kterými chtěli být - tedy kolikrát naší poslední šancí. Poslední šancí na znovuzískání toho nejcennějšího. Našeho zdraví. R^

0/0
26.5.2011 9:50

blondieee

Re: Lékaři

Díky za názor... Ano, právě takové se snažím hledat a věřím, že najdu... Určitě je fajn mít známého lékaře, který zná celou vaši rodinu, rodinou anamnézu a je přátelský a zajímá se. Takový rodinný doktor [;-) Máte štěstí!

0/0
26.5.2011 9:52

fleec

Re: Lékaři

..ano, to jste právě řekla hezky: "Máte štěstí.!"....spousta lidí, to štěstí právě nemá..i když hledají...

0/0
26.5.2011 10:04

blondieee

Re: Lékaři

já také zatím jen hledám, víte... ale je to potřeba, tak se snažím dál

0/0
26.5.2011 10:07

fleec

Re: Lékaři

..však vám níže píši...ať vám to vydrží:-)

0/0
26.5.2011 10:30

blondieee

Re: Lékaři

Píšete: "někdy i za cenu profesních problémů...", ano to je ono a proto někteří, kteří s tímto měli problém, odešli léčit zcela soukromě anebo na specializovanou privátní kliniku, kde to lze dělat i jiným způsobem... Za cenu, že nás to bude stát více peněz.

0/0
26.5.2011 9:54

fleec

Nemůžu se zbavit dojmu,

..že z pohledu prostředí ve kterém žijeme, je článek kterému tedy nelze upřít nadšení, v mnoha směrech poněkud naivní....

0/0
26.5.2011 9:15

blondieee

Re: Nemůžu se zbavit dojmu,

Naivní? Může být.. Ale záleží jen na každém z nás, jaké prostředí si vybereme a jak se k němu postavíme.. Já osobně budu raději nadšená, než pesimistická a věčně nespokojená. ;-)

0/0
26.5.2011 9:40

fleec

Re: Nemůžu se zbavit dojmu,

...bohužel, nemůžeme se všichni odstěhovat do krásného, čistého prostředí nebo aspoň do prostředí do kterého bychom chtěli, či v něm pracovat, zrovna tak, se ne všichni narodíme zdraví, vyhnout se stresu také tak úplně nelze, zvlášť, pokud vám záleží i na ostatních lidech....ano, některé věci můžeme ovlivnit, s tím bych mohl souhlasit...ale je dobře, že jste nadšená a optimistická, tak hlavně, ať vám to vydrží.;-)

0/0
26.5.2011 10:01

blondieee

Re: Nemůžu se zbavit dojmu,

Ano, já vím. Nebo myslíte, že to píši proto, že jsem úplně zdravá, žiji v kanadské divočině, místo práce u PC v ruchu a špíně města pracuji na zahrádce a nikdy jsem se nestresovala kvůli nikomu? ;-) Právě že naopak. Ale chci s tím něco dělat a tak se snažím a chci ze všech sil. Alespoň, že znám pár lidí, kteří jí zdravě, sportují, odpočívají a mohu si z nich vzít příklad. Vím, že mi to jistě omlátíte o hlavu, ale většinou jsou mým příkladem cvičitelky pilates a jiných sportů a aktivit. ;-D

0/0
26.5.2011 10:11

fleec

Re: Nemůžu se zbavit dojmu,

...nechci vám nic mlátit o hlavu, nepsal jsem to proto, že bych si myslel, že jste dcerka magnáta, co má všechno...psal jsem to proto, protože vím, že spousta lidí nemůže leccos změnit ač by chtěla....a to z mnoha příčin.....nechci tu rozebírat nemoci jako takové a možnosti lidí, jak se dostat k léčení, ale jen malý příklad...máte kolem sebe pár lidí, přátel, mívají smutné stavy a vy jim chcete pomoct, ale nejde to...a vy to nemůžete jen tak hodit za hlavu..

0/0
26.5.2011 10:30

ladyevil_cz

Blondie?:)

Můj klik tam máš...jen si myslím, jestli se Ti při psaní určitých pasáží v závěru...především nepřekyselilo myšlení a nevznikly hodně podivné rakovinotvorné odstavce ;-)

0/0
26.5.2011 7:51

blondieee

Re: Blondie?:)

Inu, i to je možné ... :-) konkrétně?

0/0
26.5.2011 8:48

ladyevil_cz

Re: Blondie?:)

:-) Neřeš to...je to jen názor proti názoru, mám zkrátka jiný, ohledně rakoviny, ale koukal jsem do diskuse, už se to propíralo a já si nepřipisuji patent na rozum ;-D Líbí se mi, jak je to napsáno, s určitou vášnivostí ve slovech, výzvou...proto jsem karmoval bez ohledu na některé názory, se kterými nesouhlasím R^ V

0/0
26.5.2011 8:55

blondieee

Re: Blondie?:)

to je milé! děkuji! V jsem se rozvášnila ;-) no jo, holt co člověk, to názor, koukám ale, že prezentovat svůj názor, který se může lišit od "všeobecného jediného správného" je div ne zločin :-P ale mě to nevadí, nemusím souhlasit se vším a všichni nemusí souhlasit se mnou...

0/0
26.5.2011 8:59

ladyevil_cz

Re: Blondie?:)

:-) Já netvrdím..."všeobecného jediného správného" ...já pouze nesouhlasím s názorem Tvým...vždyť přeci...co je to rakovina...definuj...je to i je pouhý maligní nádor? Nebo až metastáze...nebo mluvíš o něčem úplně jiném? ;-) Já nechci popírat, že můžeš mít i v nějakém případě pravdu...jenže Ty jsi v jednom odstavci postavila na hlavu komplet jeden medicínský obor a to jsi ani nedefinovala slovo, které je základem...a a napsala si jen...rakovina :-) A to je přesně to, s čím já nesouhlasím...hodit vše do jednoho pytle a prohlásit za universální pravdu...já to neudělal...Ty ano ;-) 

0/0
26.5.2011 9:51

blondieee

Re: Blondie?:)

Chápu.. Takže, souhlasím, že jsem to shrnula možná až moc jednoznačně a krátkozrace a to z toho důvodu, že to nebylo hlavní pointou článku.

Celkově může mít toto onemocnění organismu celou řadu spouštěčů. Zásadními spouštěči jsou nezdravý životní styl (tzv. západní styl života, v zemích 3. světa se rakovina nerozvíjí, což j zajímavé, tam mají zase ty své nemoci), chemikálie, karcinogenní látky, kouření, selhání imunitního systému, mohou to způsobit i některé viry a nedostatečná buněčná výživa apod.. Mluvím o všech typech rakoviny. Spousta výzkumů prokázalo, že stravování se především ovocem a zeleninou a zdravý životní styl může skutečně před rakovinou ochránit.

A vzhledem k nedostatečné buněčné výživě a s ní související "kyselostí" - nezdravostí vnitřního prostředí, je potřeba nějak zjistit, jak na tom jsme a zlepšit svoje stravování.

Já neplácám do vzduchu, už jsem to podstoupila :-P

0/0
26.5.2011 10:06

ladyevil_cz

Re: Blondie?:)

:-) Hm...já vidím cestu v oficiální medicíně...odstranit "vadný" genom nebo celý gen hahradit ;-) Ofc Ti věřím, že máš nějakou osobní zkušenost R^

0/0
26.5.2011 10:15

blondieee

Re: Blondie?:)

Ano! To já také... Já psala o cestě "předcházení".... Panebože ne o tom, že "genom" lze odstranit jinak...

0/0
26.5.2011 10:34

ladyevil_cz

Re: Blondie?:)

:-) Nerozumíme si...myslím to tak, že schopnost nádorového bujení je dána geneticky, je "informací" v buňce :) Pak existují pravděpodobné spouštěče onemocnění, tak jak o tom píšeš i Ty:) Ale když změním samotnou buňku, zruším tu informaci obsaženou v genu...můžu se vybodnout na spouštěče...nebudou mít CO SPUSTIT R^ 

0/0
26.5.2011 10:54

lesicatko

Re: Blondie?:)

To boĺ veľmi dobrý zásah - existuje niečo ako epigenetika, ktorá má realne výsledky s tým, ako zabraniť stravou a životným štýlom  spúšťaniu určitých chorob  / vypnutím určitých častí /  a čo je najzaujímavejšie - tieto vypnuté časti sa môžu dediť. Alebo aj opačne - nevhodným stravovaním a životným štýlom zapínať . Nie je to samozrejme také jednoduché ani priamočiare, ale je to / na rozdiel od toho prekyslenia / realna vec, funguje to.V laickej forme to podala Naty, v diskusii pjotr vysvetĺuje, ako to funguje - hodne zo skepsou, ale aj určitým prísĺubom.

http://nataliablahova.blog.sme.sk/c/223496/Zapnime-si-dobre-geny-Epigenetika-a-nahradne-rodicovstvo.html

0/0
26.5.2011 11:28

ladyevil_cz

Re: Blondie?:)

:-) Dík za doplnění a odkaz R^

0/0
26.5.2011 11:44

blondieee

Re: Blondie?:)

a samozřejmě stres... :-/

0/0
26.5.2011 10:30

David Adler

Re: Blondie?:)

Jenže, chytračko, tvoje "rakovina z překyselení" a PH pod 7 není názor. To je totální blábol!  Ebilko!

0/0
26.5.2011 9:52

blondieee

Re: Blondie?:)

Davide dejte si na chvíli pohov..... Uleví se Vám

0/0
26.5.2011 9:55

David Adler

Re: Blondie?:)

Možná sem jen překyselenej z těch tvých šarlatánských blábolů. Fakt doufám, že nikdy nebudeš někoho "léčit" podle svých "názorů".

0/0
26.5.2011 10:05

blondieee

Re: Blondie?:)

když jste tak překyselený a navíc mi neustále tykáte, což nechápu, tak proč nejdete svou pozitivní energii sálat pod jiný článek? R^

0/0
26.5.2011 10:12

A.C.Dupin

Re: Blondie?:)

Třeba proto, že díky chytrákům jako ty jsou občas k vidění i pokročilé formy nádorů, které by v počátku byly celkem dobře léčitelné. Ono celkem štve, když lidská hloupost a omezenost (zde tvoje) v zásadě zabíjí.

0/0
26.5.2011 10:40

David Adler

Re: Blondie?:)

Přesně tak.

0/0
26.5.2011 10:46

Snowwily

Inu, nevím jak vy, ale...

já se s protivným doktorem a líným personálem potkal jen ve státních nemocnicích. U soukromého lékaře je komfort, ba dokonce věci jako je háček na košili (narozdíl od státního). Proto by bylo možná načase začít alespoň částečně privatizovat zdravotnictví... ale jinak hezký článek.. ;)

0/0
25.5.2011 21:25

blondieee

Re: Inu, nevím jak vy, ale...

Děkuji za příspěvek! Ano, na tom, co říkáte, určitě něco bude... Na privátního jsem zatím změnila jen dentistu, protože tam je u státního zdravotnictví stav opravdu katastrofální, měla jsem zkušenost s mnoha zubaři. Privátní lékař je mnohem kvalitnější, milejší a ordinace útulnější, lékař se zajímá o pacienta a dokonce se i usmívá, ale také je vše o poznání dražší.

0/0
25.5.2011 22:55

Juraj 1

milujte se

Milujte svoje tělo a to je cesta ke zdraví- to mne fakt zaujalo. Jako postaršího lékaře neduživého těla... Nemohla by jste svoji myšlenku rozšířit na milujte moje tělu-slouží to mému zdraví, třeby by jste ve svém okolí našla pár pomocníků lékaříčků, a když by Vám to prospělo....;-D

0/0
25.5.2011 20:43

blondieee

Re: milujte se

rozhodně zajímavý názor, ale myslím, že postačí, když každý bude duševně milovat to své tělo Juraji ;-)

0/0
25.5.2011 22:56

Juraj 1

Re: milujte se

no, nebuďte nedůtklivá, jen drobný vtípek.....Jinak v tomto aspektu s Vámi celkem souhasím, lidi co žijí zdravě a starají se i o svou duševní a tělesnou rovnováhu mají jistou výhodu. Zajímavé je, že to neplatí ale absolutně (koneckonců jako nic v přírodě), sposta jedinců který  celý život dělají vše pr to, aby se zničili se dožívají v plné zdravotní a duševní kondici vysokého věku a naopak  mnoho s lidí, kteří žijí  téměř ideálně a mají" se rádi"  zhavarují velmi brutálně zdravotně... pravděpodobnost výsledku je ale trochu lepší  u starajících se a horší u těch ostatních.

Na druhou strnu chorobná péče o stravu, režim,tělo .....a povýšení péče o sebe nad vším je vlastně nežití , nezaručuje  vlastně nic a musí to být značně nezábavné, život plný strachu..... mám to mj i v rodině. Nic, co by normální člověk mohl chtít, dle mého názoru.

Zbytek článku- dojmy a pocity, úvahy o věcech , kde jste informačně ani logicky nepronikla ani l mm pod povrch věcem a dějům...ale  nic proti tomu.

0/0
26.5.2011 5:28

blondieee

Re: milujte se

S tím s Vámi souhlasím... Věřím, že pokud člověk podřídí péči o zdraví nad vše ostatní, stane se člověk izolovaným a nešťastným, takže to určitě není ta správná cesta. A bohužel to vidím na spoustě lidí, kteří nezřízeně holdují alkoholu a cigaretám a žádná choroba je nepotkala, ale ke stáru už vypadají jako sušinky a organismus je vyžraný.

0/0
26.5.2011 9:10

A.C.Dupin

Celkové hodnocení

Kdyby si autorka raději něco nastudovala.... Na druhou stranu musím ocenit její odvahu - prezentovat takhle veřejně vlastní neschopnost práce s informacemi jak ve fázi získávání informací (tedy nedostatečnou informační gramotnost), tak i ve fázi analýzy informací (tedy obyčejnou teple lidskou hloupost), to se bez značné dávky odvahy skutečně neobejde.

0/0
25.5.2011 18:53

blondieee

Re: Celkové hodnocení

díky Vám! ;-)

0/0
25.5.2011 22:57

A.C.Dupin

Re: Celkové hodnocení

Ne, to skutečně nebyl kompliment.

0/0
25.5.2011 23:03

blondieee

Re: Celkové hodnocení

beru to jako kompliment ;-)

0/0
25.5.2011 23:56

David Adler

Re: Celkové hodnocení

OMFG!!! Něco tak blbého jsem na blogu už dlouho neviděl, nečetl. R^V

0/0
26.5.2011 4:06



AUDIOZÁZNAM

Petice

Zmeškali jste přenos čtení Davida Vlka? Poslechněte si ho tady.



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.