Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

Per-os

20. 5. 2011 12:40
Jak vypada jaro

ve Vasem podani, Petro? Moc rad se podivam :-)

0 0
možnosti
JL

jjyyy

15. 4. 2011 14:03
Hezké přiznání ... důvod koukání..

Mužský způsob/Ženský způsob. Na koleji jsem se pravidelně ocital před mezi po s jednou ve sprše. Komentoval jsem množství jejích ručníků na různé části těla. Ona konstatovala, že si prvně močím mydlím utírám jen jedním ručníkem na celé tělo jistou partii (zcela průměrnou), dříve než obličej a hlavu vůbec. Ani jsem o tom do té doby nepřemýšlel. Po létech jsem se jinde v jiné sprše octl s její nejlepší kamarádkou. "Tý brďo, Máňa nekecala."

Dokud muži koukají, dokud ženy koukají, žijí. Přidal bych i hmat sluch čich chuť.

0 0
možnosti
S

Skřepaslík

15. 4. 2011 13:29
Musela jsem zrušit halenky

Muži jsou báječná zvířátka ;-D Článek se mi moc líbil!

Z vlastní zkušenosti: musela jsem přestat s nošením lehkých letních halenek (podotýkám, že průhledná nebyla ani jedna košile a jsem úplně obyčejná ženská s křivkami na správných místech), protože se mnou 90% mužů při jednáních nemohlo komunikovat. Skoro mi jich bylo místy až líto ;-D

Kombinace sukně nad kolena a halenky...to už jednám sama se sebou. Ale projde mi skoro všechno.

Takže vlastně, muži, klidně hodnoťte a pokukujte, ale trénujte kombinaci koukání, přemýšlení a mluvení. Zvlášť když musíte chodit na jednání! děkuji ;-)

0 0
možnosti
PN

blondieee

15. 4. 2011 14:13
Re: Musela jsem zrušit halenky

R^R^;-D taky mám pár podobných zkušeností... ale je to pěkné ;-)

0 0
možnosti
PL

Karotak

15. 4. 2011 11:55
Asi jsem vyjímka ....

když koukám na ženu ta na celek, a z něho pak asi hlava a obličej ... bujné poprsí není vše ...:-/

0 0
možnosti
JB

jejda to jsem ja

15. 4. 2011 9:27
Hezky jste to napsala.......

samozřejmě, že jako vždy jsou výjimky..... nevím jestli Bůh, ale příroda to tak narafičila na většinu mužů. A tak podléháme tomu pokušení denně. Stejně tak je to s trochu jinými tvary karoserií aut.  No a těch kterých se to netýká je, myslím, menšina. A pro dámy, které se pohoršují........prostě, tak to je.......ale když na sebe dbáte a nejste protivná baba.....on se někdo koukne, nebojte.....:-)V

P.S. jste inteligentní děvče, ne proto co píšete, ale pro váš nadhled a pochopení R^R^

0 0
možnosti
PN

blondieee

15. 4. 2011 10:45
Re: Hezky jste to napsala.......

moc dekuji za Vas mily prispevek, udelal jste mi radost!;-) ano, vyjimky jsou, ale je jich poskrovnu.. Stejne tak doufam, ze zen, ktere se nad timto obdivnym muzskym pohledem pohorsuji, je pomalu :-) jak jsem psala o par radek nize, slechtime se mozna kvuli jinym zenam, ale pekne tvary se snazime pestovat a udrzet kvuli vam - muzum! Je to 50/50 ;-)R^R^

0 0
možnosti
RW

RoninW

15. 4. 2011 9:00
tak tak

nejhorší pohled je na bezkozou bezprdelatou vychrtlou "modelku" vlasy nevlasy obličejíček klidně jak panenka, ale je to hrůza

0 0
možnosti
PN

blondieee

15. 4. 2011 10:39
Re: tak tak

no tak to je tedy pravda R^ je to opravdu hrozny pohled na ty podvyzivene chudinky trepetajici se na molech, kterym schazi jako prsa, tak zadecek, oblicejiky a vlasy maji pekne, to mate recht, ale kde je zbytek?? Kam se podelo zenske telo? Vsichni asi doufaji, ze vetsina se bude divat je na ty saty, co maji na sobe... 8-o

0 0
možnosti
P

popetr

13. 4. 2011 20:54
Každý hledá, co mu schází

ženy prý zase zajímá u mužů mozek....;-D;-D;-D

0 0
možnosti
PN

blondieee

14. 4. 2011 12:42
Re: Každý hledá, co mu schází

taky pěkné ;-D;-D

0 0
možnosti
RP

Romiiik11

13. 4. 2011 20:29
Já skenuju.

Od shora dolů a naopak. Je to záležitost vteřiny a člověk získá jasnou představu, kam zaměřit pozornost. Některým partiím je totiž občas lepší se z estetických důvodů vyhnout. Třeba dneska stála přede mnou ve frontě u přepážky slečna poněkud hruškoidního tvaru, ale já nezaváhal a hbitě ohodnotil její vlasy. Měla naštěstí  nádhernou hřívu, takže získala mnoho kladných bodů...

Uznávám však, že hodnotím u žen raději úplně jiné partie. Ale i má kamarádka koneckonců vždycky razila heslo, že na pěknou babu se podívá mnohem raději, než na ošklivého chlapa;-) 

0 0
možnosti
PN

blondieee

14. 4. 2011 12:41
Re: Já skenuju.

R^ to já také, moje řeč ;-) díky za názor na hrušky

0 0
možnosti
MF

Politicky aktivní spermie

13. 4. 2011 17:58
Drbani

Já taky občas drbu, takže jsem asi gay. Chjo, já to tušil :-(

0 0
možnosti
PN

blondieee

13. 4. 2011 18:11
Re: Drbani

:-PR^

0 0
možnosti
FH

Bouše

13. 4. 2011 12:45
Záleží na úhlu pohledu a oblečení.

Při pohledu zezadu zcela jednoznačně vítězí zadek bez ohledu na oblečení. Zepředu už to není tak jasné - někdo volí obličej, někdo prsa a někdo rozkrok (pokud má objekt zájmu těsné kalhoty). :-)

0 0
možnosti
PN

blondieee

13. 4. 2011 15:50
Re: Záleží na úhlu pohledu a oblečení.

ano, máte recht! díky za přiblížení "přední situace" ;-DR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 37
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2539x
Píši o všem, co mě zaujme, inspiruje, rozesměje i rozlítí.