Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

johnpeters

11. 3. 2011 17:13
Když

se,holky,nepochválíte sami,kdo by to za vás udělal,že?...Jinak z vás mám ale většinou pocit.že jste všechny chodily do stejné třídy s jedním kantorem.Ale je fakt,že občas umíte být roztomilé...;-)

0 0
možnosti

DanielPuschman

11. 3. 2011 17:47
Re: Když

Ona nepíše o chválení, píše o tom, že se máte přijmout, jaký jste a stavět na tom, co máte, ne se snažit předělávat a rvát se mocímermo do nějakého mustru. To je rozumný přístup. :) Trochu mi to připomíná výrok Bruce Leeho, řekl něco v tom smyslu, že pokud chce člověk umět bojovat, nejlepší cesta je především rozvíjet to, v čem je přirozeně dobrý, ne se snažit kompnezovat nedostatky.

0 0
možnosti

jarinka

11. 3. 2011 16:54
Než jsem začala číst,

tak jsem si vás porovnala s jednou svojí známou, ona také blondýnečka, a vzpomněla jsem si na její mladší léta, kdy si najednou obarvila vlasy na černo. Asi se chtěla nějaké podobat. Neříkala jsem nic, ale takhle zasahovat do své osobnosti, no nevím... A pěkný článeček!

0 0
možnosti

deviv

11. 3. 2011 13:27
Moc pěkně

napsáno, tohle by se měly "učit" holky už na základce R^;-) P.S. jsem jaká jsem a jiná už asi nebudu a přesto vím, že bych mu scházela, právě proto, že jsem jiná (stejně jako on mě) ;-)

0 0
možnosti

a-b-c-d

11. 3. 2011 11:48
jo,

já jsem třeba úplně ošklivá, hloupá, hádavá, protivná, lakomá a zlá - ale jsem taková, jaká jsem, a jsem taková správná a dokonalá, tyhle moje nedostatky vlastně vůbec nejsou nedostatky, jsou to takové moje roztomilé ťuplíčky na ksichtíčku, které mají druzí milovat - pokud jim to dovolím! ;-D

díky, Peťulko, mluvíš mi z duše R^

0 0
možnosti

DanielPuschman

11. 3. 2011 9:22
Karma, dámo!

0 0
možnosti
  • Počet článků 37
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2539x
Píši o všem, co mě zaujme, inspiruje, rozesměje i rozlítí.