Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

isstar_26

1. 3. 2011 18:26
Očkování i po 25. roce

Očkování proti HPV je i pro mě dost aktuální téma, přestože mám mnoho let stáleho partnera.  Můj gynekolog mě navíc poučil během dvou minut a dal mi do ruky leták s tím, ať si vše přečtu doma.  Pátrala jsem proto po internetu a objevila několi stránek, které se tématem HPV zabývají. Zaujal mě web http://www.hpv-college.cz, protože umožňuje zeptat se prostřednictvím formuláře přímo lékaře. Chtěla jsem si ujasnit věkovou hranici pro očkování, protože jsem četla, že není omezeno věkem 25 let, a přišla mi poměrně rychle odpověď, že podle studií lze očkovat i starší ženy.     

0 0
možnosti

blondieee

3. 3. 2011 11:26
Re: Očkování i po 25. roce

Určitě lze očkovat i straší ženy, otázkou zůstává, zda je toto očkování bezpečné a zda skutečně ochrání... Protože virů HPV existuje spousta druhů, tato vakcína má chránit proti 4 typům HPV viru, z těch prý dva způsobují cca 70% případů vzniku rakoviny děložního čípku. Takže jdete do toho? Díky za Váš názor, Petra Neugeb.

0 0
možnosti

kalimero02

28. 2. 2011 22:30
není všechno zlato, co se třpytí

Vystudovala jsem Přf UK, jedna z přednášek byla virologie. Tenkrát jsem se ptala přednášející (vede virologickou laboratoř)  co si o té vakcíně myslí. Tvářila se dost skepticky a odradila mě od toho. Měla totiž pravdu v tom, že ta vakcína je na rychlo uvařená.kde jsou studie, které skutečně potvrzují, že tato vakcína zabrání vzniku karcinomu děložního čípku u žen? žádné takové nejsou, jelikož na to ta vakcína existuje krátkou dobu. Aby se výše zmínné mohlo tvrdit tak musí uběhnout min.20-30let a pak se musí porovnat populace žen naočkovaných a nenaočkovaných touto vakcínou. Bylo by samozřejmě úžasné kdyby to zafungovalo, ale s rychlostí s jakou mutují viry by se již očkovaná žena musela nechat neustále přeočkovávat, aby byla naočkována proti "všem" aktuálním HPV virům.

0 0
možnosti

A.C.Dupin

25. 5. 2011 18:58
Re: není všechno zlato, co se třpytí

doc. Forstová se skutečně projevila takhle hloupě? Jako kdyby nikdy neviděla serotypizaci virů. Nechce se mi věřit....

0 0
možnosti

j.kotlin

26. 2. 2011 19:41
Sex

opět pěkný článek, i když jako muž jsem tu možná trošku na špatném místě. Jako bloger dodám, že se sexem je to z lékařského hlediska vlastně velmi zajímavé - tělesná teplota stoupá, stoupá krevní tlak, mozek zpracovává tolik podmětů, že je těsně před zavařením, svaly se zatínají. Říká se, že kdyby ho příroda nedoplnila o krásné pocity, tak by lidstvo dávno vymřelo. Možná si takhle na nás příroda hledá další "nový" bič... Karma R^

0 0
možnosti

blondieee

27. 2. 2011 14:31
Re: Sex

Děkuji! ;-) Přesto budu stále doufat, že sex je tu pro lidstvo jako příjemné zpestření a přináší nám povětšinou to dobré i z lékařského hlediska :-)

0 0
možnosti

snaduzdost

26. 2. 2011 18:35
...radostem"!

Jak hezká, tak...

0 0
možnosti

blondieee

26. 2. 2011 19:47
Re: ...radostem"!

"radostem".... Ty uvozovky jsou tam schválně samozřejmě. Ale děkuji za lichotku ;-)

0 0
možnosti

xysauron

26. 2. 2011 17:47
Riziko

Nu problem AIDS a rakoviny delozniho cipku, je rozhodne zavisly na zpusobu zivota. Kez by se ostatni nemoci daly takto ovlivnovat.

Tezko chapu, ze je pro nekoho slozite mit v zivote jednoho, neco se zvrtne, snad dva partnery a nekomu duverovat...

0 0
možnosti

Politicky korektní lež

26. 2. 2011 17:51
Re: Riziko

No, jeden či dva zaživot je opravdu přísné. Toho jedno partnera bych brala po uzavření manželství či rozhodnutí se pro trvalé soužití.

No, jenže to Vás v případě HPV stejně nemusí ochránit. to by se takto museli chovat oba partneři a promořenost populace HPV je obrovská.

0 0
možnosti

Politicky korektní lež

26. 2. 2011 17:15
očkování Vás ochrání jen před určitým virem

způsobujícím rakovinu děložního čípku. To neznamená že jste proti rakovině děložního čípku chráněna 100%. Mít jednoho partnera vám také moc velké bezpečí nezaručí. promořenost populace HPV je obrovská.

Na druhou stranu rakovina děložního čípku je dobře diagnostikovatelná a to již v předrakovinném stádiu. navíc se rozvíjí pomalu. Takže budete -li chodit pravidelně na prohlídky, je dle mého názoru očkování téměř zbytečné.

Mám spíš pocit, že to je poměrně dobrý obchodní tah farmaceutických firem.

0 0
možnosti
  • Počet článků 37
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2539x
Píši o všem, co mě zaujme, inspiruje, rozesměje i rozlítí.